HOME QUEEN SHOPPING TUTOBIES TRAVEL REVIEW NEWER OLDER

SERONOK dan MALU
21 October 2011 - Backlink - 1 Comment(s)
http://i401.photobucket.com/albums/pp95/Hyukie1998/nisharobertwords.png

haa.. ini entry sengal sangat2 kelaka lah. okey tadi,aku pegi
libry yes i already exam now n i want the best result.
so saye pon pegy libry untuk study sejarah ouh sejarah. sangat ngntok.
mule2 belajar sejarah,then bile suda boring + bosan + ngntok
bertukar pula dengan math  okey sekarang giliran fakhri 
pulak ajar haha. ylah dye da abes periksa boleh lah kan?
relax jea smbil on netbook then maen game
aku yg bertungkus lumus cam nk gile nie ha?
hadooii. bile da ajar math. tetibe abg dye pulak
menyemak hadoi. kacau dehh hilang mood belajar
aku dah ha ! oke fine. then dye ajak aku bla. da la ujan.
libry pon nk tutup dah kan. dah azan time tu.jalan2 punye jalan
taapp !
hadoiii jatuh lah pulak. perhh malu sehh
okey naseb baek tak tergolek dog kat situ
hanye kaki tersadung jeh.pastu try jalan. 
jalan punye jalan. urm asal ta selesa. hadoi patutlah.
kasut putus ! dah mcm industan jalan terjengket2 kat  tengah jalan tu
dengan hujannye lagi .nk lari tak bole. hurm malang btol. habes basah baju aq
naseb baek dye ta tingglkn aku. hahaha lawak2 pastu g beli selipar.
kelaka betol. okey then dapat jalan dengan SEMPURNA dan balek bile ayh aq smpai.

HARI YANG PALING INDAH WALAUPUN AGAK MALANG.