HOME QUEEN SHOPPING TUTOBIES TRAVEL REVIEW NEWER OLDER

semua tak ADIL
29 October 2011 - Backlink - 0 Comment(s)
 
http://i401.photobucket.com/albums/pp95/Hyukie1998/nisharobertwords.png
 
dear,
life nie mmg tak adil ke semuanye??
act,bile ngan kawan tak ADIL
family pon SAMA :)
tak de BEZA langsung lahh 
hidup nie mmg cmtu yea? kadang2 aku terfikir jugak .
berat lah beban kepale hotak aku nak pikir bende lah yang
tak berapa nak elok nie. sakit je hati bile pikir.
tapi HATI nie degil sbb dye nak jugak pikir.
dah 2 hari aku sendirian :)
even aku sdey tade sape po yang teman aku kan? kan? an?
tape lah. lumrah hidop kot? kot lah !
entala. hidup tengah giat berputar dengan lancar lah tuu.
takpe lah.a ku redha jelah :)
act,aku masih ade life lagi.
ade lgi kot org yg nk SAYANG ngn ak . moge2 macam tu la kann