HOME QUEEN SHOPPING TUTOBIES TRAVEL REVIEW NEWER OLDER

kelam kabot
05 October 2011 - Backlink - 0 Comment(s)
 http://i401.photobucket.com/albums/pp95/Hyukie1998/nisharobertwords.png

haih itu pmpuan.
sape? adoii kami lah !
tadi cegu bg esei sejarah huh punyelah bnyak 
then ktorang buat lah bersama2 :)
yke? hah aku yg carik then bace kat 
6 org yg laen haha sebutir2 kne bace 
kelaka gile :)
nk siap punye pasal kan.. ade yg loye burok lah
tak denga lah. soh ulang lah,titik ke koma lah.
aq sebot koma dye pon tulis : K O M A 
haha tah pape . eceh wana lah tu ! tulah gelak an aku lagi weee~
pastu ta siap. yla gelak je lebeh. penat lah ape lah
siap ade take 5 doe. buat sejarah .
yla nk pndai kn kne lah buat.heeee
pastu bile tak siap pegi koko.
ktorang ppim so buat la. pastu tngh syok buat.
tetibe arifah pulak tye bnde yg tak sepaytutnye ditanye.
dah burok da tulisan aku. ni sume sbb arifah :) ngek !
grr tgelak2 sbb dye. nk ykencing2 dah aku doe .
tapi baru aku tahu kawan ngn korang sambil belajar mmh best lah !
best sangat3. rugi kaw tade ziera :) bhahaha...

HANNA,EQIN,IEYRA,ARIFAH,WANA,FARAH,AM