HOME QUEEN SHOPPING TUTOBIES TRAVEL REVIEW NEWER OLDER

sebab kau hubungan kami HANCUR
26 September 2011 - Backlink - 0 Comment(s)





saye sangat sedih harinie
SEBAB 
saye rase saye dah
JATUH CINTA
dengan sape? 
tade sape lah !
hey saye nie 
SETIA taw.
yes ! why im sad ?
saye kesepian. harini. saye sudah lepaskan adik yg paling saye sayang.
saye sayang dengan dye. kenape lah kite same2 lepaskan diri masing2?
adek? akk sayang adek lha. 
yes mmg akk yg mntak kite putus
SEBAB ?
betine tu ! kaw mmg lha FATIN perampas !
hadoiii.. mmpos lha kau dengan khidupan kau tu.
tak pe aku mengalah ! yes DEAR aku mmg
tak RELA nk kongsi adek ngn kau !*tak hamak lha ngan kau.
tapi aku tak TAMAK sangat okey! aku mengalah bukan sbb aku takot wey
tapi sebab aku tak TAMAK mcm kau !
oke aku nk tengok. smpai bile kau bole bertahan dengan adek aku
MEGAT ! 

semoge kau bahagia diatas penderitaan orang lain !

adek ! ILYSAYANG !

terima kasih diatas pemberian jam dan coklat tadi.
akk janji. akk akan simpan itu jam PINK sebagai 
tande akk ingat kat adek smpai
bile2. sayang adek sngat2//