HOME QUEEN SHOPPING TUTOBIES TRAVEL REVIEW NEWER OLDER

MUSUH dan SIDIA
28 September 2011 - Backlink - 0 Comment(s)

HARI INI : dekat sekolah ktorang ade tengok wayang
ape? wayang.. ye lah sayang citer casper tah la lebih kurang lah tu
yg patung biru comel tu la.. lepas tu koko ade perlantikan jawatan
eh sbenarnye bukan yg tu nk cite. yg nie !
oke tadi aq tengah cakap ngn budak kelas aku. then kau menyampuk suruh
aku diam.oke fine aku diam lagi aku stay gak ckp ngn dye
yelah dah aku ta abes ckap lagi
lepas tu dye ckap : wey diam lah dah2 g turun
aku geram lha kan. aku tngah ckp nih dye mencelah lak.
bengang lah aku.
urhh first time weyh aku sound itu gemok. haha
tegedik gedik 3 kau ingat kau cantek nk tarik phatian sume org.
kau ckp ieyra gedik kau tu? lagi gedik lah wey. bile ira lari kau kate gedik.
bile kau tkinje2,kau lari huh habis goyang sume.tak malu ke.?
bergoncang weyh hahhah !
 bile aku sound dye uhhh terdiam!
aku ingt nk lawan balek. rupenye kecut jugak dye tu.
so skarang aku dah ta takot lngsong nk tengking dye !
huh lepas kemarahan aku. eh tapi ingat DENDAM aku tak selesai lagi oke !
remember that gurl !

BALIK SEKOLAH : hayoo tunggu dye punye lambatt
tapi saye cakap 'eh tade lah mane ade lmbt ' hee
alah ta kesah pon.selamenie dye tunggu aku bole je kan? syg. then 
bile dye da smpai dye duduk tutup mate dye (eceh tutup lah konon)
pastu tenung aku? yaallah ape mende nih !
sungguh aku malu sangat3. na nges pon ade hihi.
ta bole lah dye wat cmtu MALU sangat wey. tak terkate malunye.
cair terus aku. huh seumur hdup aku ta penah ade laki yg nk wat cm2 doe.:)
hanye dikau seorang :)
fullstop