HOME QUEEN SHOPPING TUTOBIES TRAVEL REVIEW NEWER OLDER

something aboutt..
09 August 2011 - Backlink - 0 Comment(s)
 

yeahh this is about girl
saje na olah sikit pasal girl yg digilai yg disayangi plus2
oleh die !
sape?? yeah mesty la org yg paling aku syg kan?
yes tadi aq jumpe blog dye..
dalam tu bnyak sangat gambar taw..
aku tertarik...dye cantek plus comel
alim sangat..bile tengok muke dye yg beauty tuh rase cm bersinar2 jea..
grrr..yeah dye perfect sesangat..
sbb tu ramai yg sayang ngan dye..dye skola agame..
perwatakan dye simple tapi menarik sngat..
suke sangat tengok dye..
bile bace blog dye.. dye asek cakap english saje !
yeah dye pandai ..
aku tawu ...enta la..bile aku cermin balek diri aku kan..
aq rase patotla die tergile2 kan si budak pompuan tu..
yesss dye SANGAT la PERFECT !
tade sebab aku nak halang dye dengan perasaan dye kat budak tu..
aku nie? ape lah ade.. :(

bukan nak tagih simpati..tapi memang betul pon dye sangat perfect !
walaupon aku hanye kenal dye drpade cerite si dia :)