HOME QUEEN SHOPPING TUTOBIES TRAVEL REVIEW NEWER OLDER

luahan hati
19 August 2011 - Backlink - 0 Comment(s)

helllo sweety.
hehe okey..
harini nk share smting ..nie citer smalam tapi sengaje post harinie..
okey time BM semalam..
mmg niat malas giler nak belaja.yla dah r penat baru pas
berpanas kat dewan rembaw tu sbb netbook nie.haha
korang ade?betuah kan aku hehe..
eh lari tajuk lak..
ha..nie dye..cegu pon masok..
cegu cakap okey..kite tulis memo kat dalam kertas..
tulis la ape yg kamu nak tulis..tapi tulis tentang sorang budak jea tak kesah lah sape.
nie luahan hati so tak kesah nk tulis yg baek or yng
buruk..lau nk bunuh dye pon
boley tulis gak kat dlm tu..
then mase pon bmule..hmm aq mmg
dah tak sabar gile r kan nk MELUAHKAN haha..
bile stat je tulis aq tulis dengan bahasa yg AGAK KURANG AJAR TU dan stat meluahkan..
aku tak suke dak kela aku gak 2 due dok dekat je ngan tmpat aku..
alah kire boleh pandng lah dye huhu..geram wey aku ngan dye..
dye ingat dye bagus sngat ke ha? pleasee deh..
mmg aku maki hamun dye..tak sabar nk tnggu cegu bace.. = ='

salah satu ayat : eiiaii kalau lah bunuh tu tak dose..ko tawu tak
org ptame yg aku akan bunuh kaw taw tak betina..grrrr GERAMM.
aku hope sngat lah kaw terase.kaw pon tawu blog aku
 so bace2 lah ye pompuan gedikss !