HOME QUEEN SHOPPING TUTOBIES TRAVEL REVIEW NEWER OLDER

The Suck
31 December 2010 - Backlink - 0 Comment(s)


Bloggers , kadang-kadang rasa bersalah membelenggu diri sendiri dan kadang-kadang rasa rindu ni dekat sangat dengan hati :( . Retak hati ini takde siapa yang tahu , sayang. kenapa sayang ? kenapa dengan kejamnya kau lukakan hati aku ? ape salah aku sayang ? 
pade tanggal 29/12/2010 nak dekat pukul 5 fakhri marah marah dengan aku. aq sndiri tak faham nape dye ta peduli lngsong ngn aq dari mule2 aq dtg..aq tawu berat sngat dye nak bagi duit tu. i know syg..susa..tpi disebabkan status aq sbagai dye punye baby gurl..so mybe dye tpakse bgi aq !
im sory hney..but btol2 tdesak n memerlukan sngat if mmg ta mau merelekan duet tuh jus say no..easy ken? ta yah la smpai aq terase hati nan kaw !!then ta paya aq brase sngat3 bersalah..kalau hney ckp depan2 kan senang jangan lah sampai nak gertak aku pakai pisau bagai. haih tak perlu semua tu sayang. hati pompuan mane yg tak ngalirkan air mate? first time selame 9 bulan kite dah cple.. baru nie lah kali ptame hney tengking cyg cmtuh dengn perkataan yg tak bole cyg lupe selamenye 

the word is :
"aq tengah saket hati nie !"
walaupun malam tu awak jelaskan semua yang telah berlaku . hati sayang. kalau dah luka . luka lah jugak diaa. menangis ? kenapa aku nangis. hm hati sayang perempuan mana yang tak terasa dengan perlakuan sebegitu hah ? terus terang sakit hati ini..tiade ubatnye wlaupun diluar or bile text yg selalu tulis pkataan "hahahaha" or :) tapi hakikatnye dari lubuk hati yg paling dalam
tarikh tu takkan dilupekan same sekali !


Picture.jpg image by dko30133